poniedziałek, 14 lutego 2011

DIY - zrób to sama

Kiedyś, kiedyś, dawno temu, ktoś mnie o to pytał, czy będę robiła takie pierdołki. Ja na początku nie byłam za, ale postanowiłam że co mi szkodzi. Wczoraj oficjalnie zaczęły mi się ferie, więc i tak nie mam za dużo do roboty.
Z efektów jestem jak najbardziej zadowolona a już w głowie siedzi mi kilka kolejnych pomysłów ; ) W sumie troszeczkę mi też grosza wpadnie- kilka osób poprosiło mnie o zrobienie. Więc czemu nie? Jak już pisałam i tak mi się nudzi :D. A cz 8 zł to dużo?, chyba nie :P

Zrobiłam dwa łańcuszki.
1. Mała, skromna różowa kokardka (uważam że przyda się do wielu ubrań)
2. Piękna czarna kokardka, w której się zakochałam < 3

A więc tak MI potrzebne było:
* łańcuszek
* kawałek czarnego materiału (można używać innego)
* nici, igła
* metalowe akcesoria (dwa kółeczka do przyczepienia kokardy i złączenie w jedność)
* wsuwka (która dotarła do mnie z Japonii jako gratis do bluzki)

Zdjęcia








Więc powstały dwa. Podoba mi się ta różyczka. Taka "skromna" i do wielu rzeczy będzie pasować i to nie koniecznie różowych. Myślę że kokardki nie muszę komentować :P


Jak Wam się podoba? Nadają się do noszenia?




Jutro ogłaszam kolejny konkurs!


Wyniki poprzedniego - jutro rano. Pokażę pierwsze miejsce, a nad nagrodą jeszcze pomyślę i wybiorę się jutro na zakupy ; ).


+ Zapraszam do "OBSERWOWANYCH"

++ P.S. Jeżeli chcesz się dowiedzieć czegoś o modzie (co do czego pasuje, jakie kosmetyki i ubrania) chętnie odpowiem, tylko pisz na mojego e-miala:(moda_kosmetyki_recenzje@op.pl)


Buziaki ; *

9 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe. Podoba mi się!
    Ja jestem uzależniona od takich przeróbek wszelkich. Satysfakcja gwarantowana : P
    Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  2. nom fajkne fajne, odpowiedizlam ci u mnie na blogu, jesli chodzi o wymiane to podaj jakiegos linka z ciuchami moze cos mi sie akurat spodoba ;), i mam pytanie jak ustawiłas to zdj na blogu to w tytule ;) bo ja niedawno tutaj i jescze nie ogarnełam do konca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł :) kokardka jest the best :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysł na kokardkę od Honey prawda?;) tez taką zrobiłam jakis czas temu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zrobiłąś ten bomobwolajtowosuperowy! naszyjnik z kokardką ? :***

    OdpowiedzUsuń
  6. ludzie przestańce z ta Honey , ja niczego jej nie zazdroszcze ale chce sie za bardzo wywyzszyc , nie widziicie tego , bo jestescie zbyt bardzo zauroczeni ja
    kiedy czytam niektore blog to :
    o Honey takie cos ma
    O honey to honey tamto

    OdpowiedzUsuń