piątek, 4 lutego 2011

Fryzury wiosna/lato 2011

Cześć. ostatnio zostałam po proszona o kilka fryzur dla krótko i długo włosych na wiosnę/lato 2011.
Więc poszperałam trochę na stronach znanych stylistów i znalazłam na prawdę ciekawe projekty. Ja niestety należę do osób z włosami krótkimi, więc za dużego pola do opopisu nie mamy.. Ale zobaczcie sami:


(D&J Ambrose)


(Matthem Williams)


(Ken Picton)


Która Wam się najbardziej podoba?
Co chcielibyście zobaczyć w kolejnych notkach? Piszcie !

+ Dużo osób pytało mnie co stosuje do moich włosów. W kolejnych notkach : )
++ Dodawajcie do "OBSERWOWANYCH"

+++ P.S. Jeżeli chcesz się dowiedzieć czegoś o modzie (co do czego pasuje, jakie kosmetyki i ubrania) chętnie odpowiem, tylko pisz na mojego e-miala:(moda_kosmetyki_recenzje@op.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz