środa, 2 lutego 2011

The Last Song



Cześć :*. Film "The Last Song" oglądałam już spory czas temu, ale biorąc ten fakt, iż jestem chora, postanowiłam odświeżyć swoją pamięć i obejrzeć po raz kolejny. Od kilku lat doceniam Miley za wszystko, pomimo wielu słów krytyki które słyszę. Film na prawdę jest warty obejrzenia. Oglądałam go po raz drugi i po raz drugi też płakałam. Może śmiesznie brzmi, ale nie jestem taką "wrażliwą" osobą, a jednak film zrobił swoje.

Ze względu że premiera się już odbyła :D, postanowiłam "przebrać" Miley po swojemu :P. Choć szczerze powiedziawszy uważam że wyglądała bardzo ładnie (czego o Polskich gwiazdach powiedzieć nie można...)

+ Dużo osób prosi żebym dodawała sklepy/marki i ceny z zestawów. Mnie to wcale nie przeszkadza, ale sklepy ZAZWYCZAJ są zagraniczne, a ceny z kosmosu. Jasne będę wam pokazywać : )

No więc proszę : )



Sukienka: Rare Fashion (rarefashion.co.uk) - 64 PLN
Torebka: Santi Clutch (endless.com) - 635 PLN
Buty: SteveMadden (stevemadden.com) - 370 PLN
Bransoletka: Sequin 'Spring Bangle (nordstrom.com) - 71 PLN
Pierścionek: Urban Republic (magma.hr) - 30 PLN


Oglądaliście film? Podobał Wam się ? Jak Wam się podoba "przebrana" Miley? Piszcie w komentarzach : )


+ ZAPRASZAM DO OBSERWOWANYCH !

++ P.S. Jeżeli chcesz się dowiedzieć czegoś o modzie (co do czego pasuje, jakie kosmetyki i ubrania) chętnie odpowiem, tylko pisz na mojego e-miala:(moda_kosmetyki_recenzje@op.pl)



<33 : *

1 komentarz:

  1. Cześć! Ja oglądałam film i też mi się bardzo podobał:) Nawet czytam książkę i jest bardzo ciekawa, więc polecam;)

    OdpowiedzUsuń