poniedziałek, 31 stycznia 2011

Pytania&Odpowiedzi

Mam mnóstwo pytań na e-mial, i jak jeszcze ktoś chce o coś zapytać to pisać tutaj: moda_kosmetyki_recenzje@op.pl

1. Ukarzesz na blogu jakąś fajną fryzurkę?
Jasne, ale muszą mi troszeczkę włosy podrosnąć :). Ale już mam pewien pomysł.

2. Lubisz zimę ?
Hmm. Kocham, pomijając fakty że jest zimno. Wcale o tym nie myślę. Kocham sport od małego, a zima od razu kojarzy mi się deska. <3 O tak!

3. Kiedy kolejne recenzje?
Myślę że wkrótce. : )

4. Jakich kosmetyków używasz na co dzień ?
Na co dzień: żel do mycia ciała, korektor antybakteryjny, antyperspirant, i żel przeciw błyszczeniu się skóry : )

5. Lubisz słodycze? Dużo ich jesz?
Kocham i jem ich po prostu mnóstwo :D

6. Kogo najbardziej doceniasz z wyglądu na photoblogu ,albo na blogach ?
Na pewno wyróżnia się Honey, EveGore to chyba wszyscy ..

7. Jaki nosisz rozmiar spodni?
36/38 zależy do sklepu i rozmiarówki.

8. Bardziej interesuje cię moda czy kosmetyki?
Moda, nigdy nie przywiązywałam większego zainteresowania ku kosmetykom makijażu, itp. W te "bajeczki" dobra nie jestem, a poza tym uważam że naturalność jest ładniejsza (no, ewentualnie drobne poprawki).

9. Czy ty masz jakąś krytykę? Na blogu czy w e-mailu?
Zdarzyło się kilka komentarzy, ale odbija mi się to na pewno pozytywnymi komentarzami :)

10. Co myślisz o Lady G.?
Myślę że na pewno jest kontrowersyjną wokalistką, doceniam ją za wokal, a nawet za ubiór. Nie jestem zaraz jej ogromną fanką, ale na pewno ją podziwiam.

11. Malujesz się na co dzień ?
Nie, jak ujęłam w pytaniach wyżej - naturalność jest o wiele piękniejsza :)

12. Jaka jest twoja najlepsza cecha?
Myślę, że punktualność, upór (tak wiem że raczej wada, ale myślę że często powinno to się zaliczać do zalet :P).

13. Czy jesteś lubiana w klasie ?
Raczej, nikt nic do mnie nie ma.

14. Będziesz dodawał jeszcze playlisty z muzyką ?
jasne, jeżeli tylko wam się podoba to czemu nie ? : )

15. Co myślisz o koszuli w kratę? (podany link, ale nie chce mi się go szukać :P)
Pamiętam tę koszulę i wypowiem się tak: nie lubię koszul a tym bardziej w kratę, też byście tak uważali gdyby do waszej szkoły chodziło ponad 60% ubranych w różne, kolorowe koszule w kratę. Szkoła zmieniła się w country..

16. Chodzisz do SH ?
Niestety u mnie w mieście nie ma fajnych, nawet nie ma po co zaglądać...

17. Lubisz to co robisz ?
Jeżeli chodzi o bloga, to kocham. Nie wyobrażam sobie żebym teraz miała z tym skończyć, a uważam że zaszłam wysoko. (jak dla mnie)

18. Posiadasz, albo chciałabyś mieć buty na obcasie?
Nie posiadam, planuję zakupić we wiosnę : ) Marzą mi się zwykłe czarne platformy <3

19. Masz taką "przyjaciółkę na zawsze" ?
Przy tym pytaniu się zawahałam. Moja "przyjaciółka"ostatnio pokazała na co ją stać i mam małe wątpliwości. Ale na pewno zaliczę drugą, pomimo tego że nie widuję się z nią często, wie chyba o wszystkim : )

20. Masz jakieś plany co do bloga?
Mam, wiele. Planuję na wiosnę zrobić coś typu "Chudnij razem ze mną". Żeby było jasne nie uważam ani siebie ani Was za pulpety, chodzi o to że razem raźniej, a ja nie tyle chce schudnąć co poprawić swoją kondycję. Ktoś chętny ? :)



P.S. Jeżeli chcesz się dowiedzieć czegoś o modzie (co do czego pasuje, jakie kosmetyki i ubrania) chętnie odpowiem, tylko pisz na mojego e-miala:(moda_kosmetyki_recenzje@op.pl)

: *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz