poniedziałek, 17 stycznia 2011

Kreacje na wesele/ślub

Cześć kochani :) Dzisiaj obiecane outfity na ślub bądź wesele. Uważam że na wesele należało by ubrać się jednak nie za bardzo wyzywająco, wiadomo - rodzina.. najlepiej unikać białego- ten kolor należy do panny młodej. Z drugiej strony to zależy do kogo idziecie. Jeżeli np. brat/sistra ja osobiście założyłabym to w czym czułabym się najlepiej (niekoniecznie sukienka), lecz jeżeli już dalej niestety trzeba. Tutaj pokazuję wam kilka przykładów ; )

Oczywiście moim numer one jest ten oto zestaw, lecz niestety, gdyby moja mama mnie zobaczyła tak ubraną, nie wiem co by mi zrobiła..






No i jak Wam się podobają zestawy? który najbardziej?
Co chcielibyście obejrzeć w kolejnych notkach? Piszcie w komentarzach ; )

+ Postanowiłam przedłużyć datę konkursy, ponieważ dużo osób mnie o to prosiło. I odpowiem Wam tutaj wszystkim: TAK MOŻNA ROBIĆ NA STRONACH TYPU: POLYVORE !
Co powiecie do 5.02.2011r ? :)

++ Dziękuję za tyle e-maili od Was z pozytywnymi słowami i wieloma poradami. Dziękuję wielu z Wam że po prostu jesteście. Lov < 33

+++ Zapraszam Was również do "OBSERWOWANYCH" i do komentowania ; )

P.S. Jeżeli chcesz się dowiedzieć czegoś o modzie ( co do czego pasuje, jakie kosmetyki na lato i inne ) chętnie odpowiem, tylko pisz na mojego e-miala:(moda_kosmetyki_recenzje@op.pl)

: *

6 komentarzy:

  1. Trójka jest moim bezkonkurencyjnym faworytem ;D

    Jestem za przedłużeniem konkursu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ten drugi zestaw jest Boski!

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy zestaw podoba mi się, aczkolwiek nie obrałabym się tak na wesele. Wybrałabym trójeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie również trójka, genialna.
    skąd sukienka wgl?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołanczam do obserwatorów ;d + zapraszam do siebie : http://twojusmiechpodstawatwojegoszczescia.blogspot.com/
    dopiero zaczynam ale na pewno też bd tam umieszczać posty o modzie itp
    ZAPRASZAM ;*

    OdpowiedzUsuń