niedziela, 30 stycznia 2011

Przestylizowani

Zawsze zastanawiało mnie, czemu ludzie nie potrafią bawić się modą? Każdy (na przykładzie mojej szkoły) MUSI się wyróżnić - przy czym kończy się to okropnym strojem. Moim zdaniem modą należy się bawić, a przy tym wyglądać ładnie, schludnie, modnie. Wiele osób ze zwykłych szmatek potrafi wyglądać z gracją. Często patrząc choćby na różne portale nasuwa mi się od razu powiedzonko mojej siostry: "Słodkie Nieba"! Po mimo tego że "słodko" brzmi wcale tak słodziutko nie jest. Szczerze no już najgorsze jak dla mnie jest złe dopasowanie stroju do gwiazdy czy celebrytki. Te osoby śledzą reportaży, paparazzi więc złapanie ich na "wpadce" nie za dobrze się kojarzy.
Zdjęcia przestylizowanych możecie pooglądać tu:





Nie wiem jak Wy, ale po obejrzeniu zdjęć można stwierdzić, że te "wpadki" zdarzają się niestety głównie w Polsce. Co mnie troszeczkę przeraża.
Choć z drugiej strony wina też pań, które się tak "odstroiły", ponieważ co niektóre części garderoby - oddzielnie- nie wyglądają aż tak fatalnie, a nawet można byłoby je skomponować inaczej i może wyglądałyby bardziej zachęcająco... Choć zapewne zapłacili kilka tysięcy dolarów/złotych by się ładnie zaprezentować. Jak ten los czasami płata figle ;)

Która stylizacja można okrzyknąć najgorszą ?
Tak wiem, co za głupie pytanie :D WSZYSTKIE.

P.S. Jeżeli chcesz się dowiedzieć czegoś o modzie (co do czego pasuje, jakie kosmetyki i ubrania) chętnie odpowiem, tylko pisz na mojego e-miala:(moda_kosmetyki_recenzje@op.pl)

Dziękuję wszystkim < 33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz