piątek, 28 stycznia 2011

Dorwać byłą.




O tak, film jak najbardziej zadowalający. Fakt, że dość przewidywalny, ale mam słabość do Jennifer Aniston, ubóstwiam i kocham <3. Ciekawa obsada, wątki nawet wciągające. Momentami romantyczne, ale i nie tylko. Serdecznie polecam na sobotni wieczór. : )

Postanowiłam, że tygodniowo muszę częściej oglądać filmy, i poświęcać czas mojej rodzinie - mniej przyjaciołom. Wiem że wielu z Was powie że "z rodziną najlepiej na obrazku" być może i jest tam cześć prawdy, ale ja kocham moje siostry (chwała Bogu że cioteczne :P) i nie zamieniłabym ich na 50 przyjaciół. To z nimi dzielę się NAJSKRYTSZYMI problemami, tajemnicami. A dzisiejszy wieczór z moją Moniką <3 uskrzydlił mnie jeszcze bardziej i na prawdę wiem że to co robię jest dobre, że marzenia się spełniają, że potrafię- więc mogę, że muszę zwyciężać, aby udowodnić wszystkim idiotom których spotkałam i we mnie nie wierzyli, że jestem czegoś warta.

Uwaga nadchodzę !

Wybaczcie, musiałam to wyrzucić i przekazać dalej. Wykład mojej siostry jak widać nie poszedł na marne :).

+ Jaki film polecacie ? (oprócz horrorów - blee) :P

++ PYTAĆ, PYTAĆ: www.formspring.me/tylko0moda

: **

1 komentarz:

  1. Hey, fajny blog zapraszam do mnie (mam w ,,starsze posty" post związany z najlepszymi filmami)

    OdpowiedzUsuń