piątek, 28 stycznia 2011

Marzenia? Do spełnienia.

Obiektem moich dzisiejszych westchnień będzie ta o to pani:



Elin Kling od dzisiaj będzie dla mnie dowodem na to, że marzenia, pasja i hobby mogą połączyć się w całość- spełnić MOJE najskrytsze marzenie: Zostać projektantką, znaną bloggerką. Ona już wszystko osiągnęła - występuje w programach związanych z modą, ma najsławniejszego bloga o modzie w Szwecji a ostatnio zaprojektowała dla H&M!
Co prawda, jakoś nie widzi mi się ta kolekcja. Została stworzona z 9 minimalistycznych fasonów. Króluje "lekkość", "świeżość" oraz "delikatność". Wybrałam dla Was 2 sukienki, uważam że najładniejsze z całej kolekcji, reszta jakoś nie przykuła mojej uwagi...



Może i nie za dobry początek, ale np. ja marze o tym by zaprojektować coś dla kogokolwiek. Ona dostała szanse od H&M, szkoda tylko że jej kolekcja zostanie sprzedawana TYLKO w szwedzkich sklepach. Chciałabym ją zobaczyć na żywo i ocenić :)

DODAWAJCIE DO "OBSERWOWANYCH"


P.S. Jeżeli chcesz się dowiedzieć czegoś o modzie (co do czego pasuje, jakie kosmetyki i ubrania) chętnie odpowiem, tylko pisz na mojego e-miala:(moda_kosmetyki_recenzje@op.pl)


: **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz