wtorek, 15 lutego 2011

WYNIKI KONKURSU! + NAGRODA

Cześć : ).Przepraszam za opóźnienia związane z konkursem, kompletnie o nim zapomniałam, ale już nadrabiam zaległości. Niestety prac przyszło tylko ok. 50. Ale i tak było z czego wybierać : ). Wybrałam pracę, która od razu przypomniała mi o nadchodzącej wiośnie. Te kolory w zimę po prostu rozweseliły moje oczka ; ).

Oto Praca Moniki z Gdańska:



Ja się w niej zakochałam i to właśnie do niej trafi ta oto nagroda:

(mam nadzieję że ci się spodoba + przepraszam że taka skromna ale moje kieszonkowe się rozpłynęło...)

Podoba się praca i czy warta 1. miejsca? Pisz w komentarzu ; )

Dla tych którzy się "nie załapali" na konkurs, mam dobrą wiadomość - jutro dodaję nowy. Więc śledźcie go koniecznie ; )


+ Zapraszam do "OBSERWOWANYCH"

++ P.S. Jeżeli chcesz się dowiedzieć czegoś o modzie (co do czego pasuje, jakie kosmetyki i ubrania) chętnie odpowiem, tylko pisz na mojego e-miala:(moda_kosmetyki_recenzje@op.pl)

5 komentarzy:

  1. Nie mogę dodać notki pod nowy post :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie mogę dodać komentarza. Nie można wysłać na e-mile?

    OdpowiedzUsuń
  3. yyy.. a czy ten konkurs nie polegał czasem na zestawie na Wigilię?
    Bo taki był przecież początkowy zamiar ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Do "ANONIMOWY" Ten konkurs właśnie się skończył i jak widać u góry, nagroda została przydzielona, startuję z nowym ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajny prezent jej wysyłasz

    OdpowiedzUsuń